Onsdag

Hej hej, gud va fort veckan gått! snart är det ju fredag =) och jag klagar inte. Idag har jag inte gjort så mycket.
Åkte till skolan sen en snabbis förbi hötorget och sedan hem. Här hemma har jag suttit och kollat på Ellen degeneres show och Oprah, sen lite oväntat fastnade jag för Dr.Phil, men det handlade om en snart 18 årig tjej som rymde hemifrån hela tiden efter at hon träffat sin pojvän som var 7 år äldre och de bodde i knarkar hus i slum områden fullt med råttor, ja de hela var väldigt intressant och del 2 kommer imorrn.Idag fick jag hem 50kr i check från hm efter som om man handlar för 2000 får man det så jag funderar på att antingen köpa ett armband eller köpa som en siden topp till stranden som är jätte fin då behöver jag bara lägga till 49 kr men jag får se. Nej nu ska jag kolla om fler gossip girl avsnitt ha kommit, jag har sett till avsnitt 16. Btw så börjar Gossip girl visas på tv i gen på tisdag =). Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback