Tisdag

Hallå allihopa idag har jag inte varit på den lata sidan :P, nej jag har tvättat kläder gått och handlat, aktiverat mitt visa kort, tränat och spelat spel :P hahah! normalt så borde en männsika dricka 2L vatten per dag men det gör jag ju knappast så idag har jag drukigt mkt vatten, har bara ett glas kvar sedan når jag mitt 2L mål :P haha.
Inte så mycket mer har hänt, utan har suttit här och lyssnat på gamla darin låtar och miss tiderna, haha jag var ju typ största fanet av han och hade 2 väggar fulla med affischer på han:P haha de var en lyckligt tid för mig! Och det som var så bra var att han turnerade i svergie så man kunde se honom så många gånger vilket inte är så lätt med mina nutida idoler Tokio hotel och Metallica =/, Nej fan ska fan dra utomlands och se dom! Nån TH fan som har lust att hänga på?, för våra idoler? haha let me know isåfall! Nej nu är det TH musik som gäller Peace Out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback