Torsdag

Hejhej! idag är det torsdag och de betyder att nya TH tv videon kommer ^^. Igår vart nog inte så lyckat =/ men kul hade vi ändå men vi satt i en buss kur vilket kändes väldigt fattigt :p, hur vi egentligen hamnande där var att vi egentligen hade tänkt och åka och kolla på en brasa men 2 pers ville inte så vi blev kvar och eftersom vi inte visste vart vi skulle blev vi kvar där hela kvällen =/. Haha hoppas nästa år blir bättre!. Men redan i förrigår kände jag att jag hade ont i halsen och nu börjar de bli värre, känner mig sjuk men då är det bra att jag är ledig fram till tisdag så då ska jag bara vara hemma och återhämta mig, eller juste imorrn ska jag iväg m alice för vi ska pierca oss men annars så ska jag stanna hemma. Hoppas ni inte hade en lika dålig valborg som mig:P, Peace Out!

Kommentarer
Postat av: emma

sa ju att ni skulle med till bålsta :D hah,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback