Torsdag

Hej hej, sitter nu på medieproduktionen och är lite arg, jo för att imorse hade jag bestämmt mig att jag skulle ta espardillosen men på morgonen när jag sätter på mig dom är dom lite för stora i hälen så den släpper, och jag hade inte tid att byta utan bara sprang ut med dom men hann ta med mig tejp så jag kunde lägga dubbel tejp i skorna så jag kunde gå, så hela vägen från hem till skolan har jag gått som en mongo och typ hela svergie har sett mig gå så, känns det som iaf, nej men seröst jag kunde inte ens gå för de släppte i hälen hela tiden men nu är de fast  men vet inte hur länge de blir fast där, jaa så lite arg, men jag ska till pappa i hötorget för det är bara 2 stationer härifrån och tigga lite pengar till sko inlägg för det är akut, kan inte åka hem så här! Nej nu har jag klagat färdigt :P haha ska jobba vidare på flash, ha det!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Lina

De är ju fina iafl ! :D

2008-05-08 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback