Update

Nej nu har jag suttit här i datasalen i skolan i ca 30 minuter själv för de andra har gått men ska nu åka till hötorget och möta pappa så ska vi gå iväg och köpa min bärabara dator =) wiee. Sen ska jag möta upp Jempa och Alice på stureplan och gå tillsammans till  kungliga biblioteket för att se hur de skrev om en nyhet då, vi ska alltså ta en ganska ny nyhet och en gammal nyhet om ungefär samma sak och sen se om det ändrats på hur de skriver, Och duktiga jag kom på att vi kunde skriva om Anna Nicole smith som dog 07 och jämföra med Marilyn Monroe som dom sjukt mycket tidigare,båda dog i överdos, sen har vi även John Lennon och Martin luther king som båda vart mördade, jaa jag ör så duktig. Just på fredag är det grönan =) nån fler som ska dit då?, sen på lördag firar Mimmi och lina sin födelsedag så de blir födelsedags fest, Nej nu ska jag gå, ha det, Peace Out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback