at home

jag är jätte hungrig just nu men jag orkar inte fixa käk. Var i hötorget idag o hjälpte pappa lite o så kollade jag på stan som vanligt o jag ska antingen köpa skjortan som jag lämnade tillbaka för ca 1 vecka sen eller en band tshirt, har inte riktigt bestämt mig- För hoppningsvis så blir det idol på fredag för biljetterna kostar 245(orka betala så mkt!) Men pappa ska prata med E o han kanske bnuder mig om jag tar med mig S dit :D. wiee. Temat är ju rock och var är Idol med rock tema utan mig där?, inget!. Haha ja så vart jag så jävla glad över låt valen(förutom Annas). Ska bli riktigt spännande o höra Alice köra Kiss´s låt :D.

Johan - Poison (Alice cooper)

Lars- Smells like teen spirit (Nirvana)

Anna - save up all your tears (Cher)

Robin E - You give love a bad name (Bon jovi)

Robin B - Dude looks like a lady (Aerosmith)

Alice - Heavens on fire (Kiss)

Kevin - Living on a prayer (Bon jovi)


Kommentarer
Postat av: Lina

Snacka att det har stigit i pris :O vart tittar du på billjettter föresten? Sara ville gå men sa att alla billjetter var slut :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback