Blogg tips

Eftersom många av dagens bloggar är så himla lika har jag sjukt svårt att fastna för nån.
Haha jag vet att jag har tjejtot om det flera ggr men så är det. Men vi ni jag hittade en blogg
 och 2 tjejer som reser eller kan man säga backpackar genom central o sydamerika :).
Just nu befinner sig tjejerna i Peru som är mitt hemland!. Jag har alltid vetat att det är sjukt
billigt i peru men när jag var där så var det ju inte jag som betalde för maten o så, för det var mamma.
Men nu när jag läste deras blogg så skrev som att 1liter Cola kostar ca 4 kr, taxi resa 5 kr, ägg macka 3 kr
hotell kan kosta 35 kr natt eller 80 kr natt
för en ganska fin. Haha Men peru är ett fattigt land och det
finns massa sådanna platers där, men såklart har även Peru fina platser.

Maccu piccu ligger i peru och är världskänd!, dit ska tjejerna åka.

Så kolla bloggen, de lägger även upp live viedo klipp. jag vill ha mer av den här typen av blogg :D.

http://moonwaalk.blogg.se/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback