dagens update

Det vart ingen stöd svenska, men jag skrev ut schemat o där stog det vart alla lektioner skulle vara förutom just stöd svenskan, så jag går till  expeditionen o det ända han säger är S huset plan 7, så jag är där 10 muniter innan o när tiden är inne kollar jag i en sal o där var det inte o jag kände liksom inte att jag orkade gå o fråga efter den mer när jag redan gått fel en gång, så jag sket i den o drog till hötorget istället.

Där hjälpte jag pappa o hann även gå lite i affärerna o jag hittade faktiskt en top/fodral som jag väldigt gärna vill ha, funderar på att ha den på nyår kanske, men svart känns så tråkigt, men jag kan ju ha färg på smycken o så:).

Juste nu har också jag o Emma köpt våra idol biljetter så imorrn så ska vi få se idolerna igen, 4 gången gillt för mig då:), men jag klagar inte!.

Kommentarer
Postat av: jennifer

snygg blogg! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback