Idol på Heron City

Idag drog jag och Alice till Heron city och där har vi varit hela dagen :).
Idolerna var ju där så vi såg de uppträda, de signerade och så fick man gå runt på sponsor
hörnan där man kunde spela olika spel.

Jag och Alice hade iaf kul :).

Lite bilder:

Eftersom jag lyckas få en riktigt "fin" min så tar vi bort den :P


Moi et Johan


jag tog kort på alices bild. Man fick ta bild med idolerna och fick sedan kortet av dustin.
Alice längst till höger brevid Johan:)

Men först var det uppträdanden och sedan fotografering med idolerna av dustin så
jag och Alice ställde oss i kö och jag gick före henne så hon kunde ta kort med min kamera
medans jag stog där med dom och samtidigt dustin kort. Sen var det signering men kön var lång så vi
gick o spelade lite först och sen var det dags för massa tävligar som blocket och tele2 hade.

och Sedan var det uppträdanden från idolerna igen. Alla var jätte bra :). och sedan signering igen
och då ställde jag och Alice oss där endast för att jag ville ta kort med Johan fast de sa"inga kort med idolerna
och man får bara en sak signerad
". Så jag tänkte Alice vi gör det snabbt och när vi kommit upp på scenen så var den en framför mig och han lämnade fram sitt kort bara, så bra tänkte jag och böjde mig till Johans höjd precis då kramar killen som var framför mig honom medans jag står med min arm om Johan och precis då tog

Alice kort så vi garvade en lång stund när vi såg kortet sen, Alice kallar bilden för trekant :P. Men sen gick han så jag stog där forfarande och eftersom den precis tagit med blix så laddade den om och jag tänkte "skynda snart säger de till oss" men jag fick min bild med honom och eftersom jag vill göra det snabbt frågade jag faktiskt inte honom utan tänkte att han hänger nog med bara:).Så efter att vi tog bilden skojjar han och sa typ minns inte riktigt " bra att du frågade mig om att ta kort med dig" jag ba; förlåt sa jag lite förvirrad men menade det ändå jag visste ju inte om han menade allvar. Men sen sa han "nej jag skojjar" :D. Sen efter han satt Robin E och han kollade på min Rolling stone tisha o ba;snygg tröja, så sa både Lars och Johan ja :) för Robin E satt mellan dom. så lyckad var dagen, tank u Alice :D

Nu lite mini bilder:
   
  


Kommentarer
Postat av: Jannie

Jo det hade varit så fint om det var killar... =/

Postat av: Jenny

okejhihi det ska jag!

vad kul att du träffade idolerna:) visste inte att de skulle till heron!

2008-11-30 @ 12:45:46
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback