Idol snack

Ja jag missade ju idol igår så jag skulle kolla på de idag på morgonen men de hade inte
lagt upp avsnitten sen åkte jag till hötorget och hjälpte lite till där så inte förrens nu har jag
nästan kollat färdig på programmet :).

Alla var ju rätt bra, men jag vet att live är det alltid bättre!, jag har ju suttit där några gånger och varje gång
jag sett det på tv på reprisen har det inte varit samma sak, jag lovar att det låter mkt bättre där live än genom tv.

Men helt klart bäst var ju Robin B, jag började nästan gråta när han sjöng fields of gold eftersom jag älskar låten
men jävligt bra var det, men hade jag varit där hade jag nog gråtit haha. jag gillade Johans "friday im in love" :D,
men alla var duktiga :D.

Sen förra fredagen sa jag att nästa som skulle åka skulle vara Anna eller robin B, men eftersom Robin var bla
den bästa i fredags så var det ganska klart för mig att Anna skulle åka, och så vart det.

Men vet ni en roligt grejj:D, kommer ni ihåg att jag skrev om att jag gav Johan Palm ett brunt läderarmband
fredagen då det var soul och duett tema, nu när jag kollade och så fick man ser när han var i mjölby, HAN
HADE MITT ARMBAND!!
som han fick av mig. haha känner mig som en lite lycklig 13 åring och mina ögon
lyste av glädje när jag såg det,jag har ju varit 13-14 år och ett riktigt fan så jag kände mig lika gammal igen
 :D haha. Nej men han gillade ju den. det skrev jag ju i det inlägget när jag berättade om det :).



visst är den fin?:D

Nästa vecka är det ju gospel tema
:O! blääääääää.
Jag läste faktiskt på idol forumet att en hade skrivit att de säkert bara
tog gospel tema så Carola kunde komma och jag tror fan på det,
ni kan ju liksom lika gärna ta opera tema också nu när ni ändå håller på.
Jag tycker inte att Gospel eller Opera är dåligt men det är helt klart inget för idol.
Och för de andra så hade jag ju tänkt gå på idol just den gången men jag gillar
inte Carola, Hon är säkert är jätte snäll person och så, men för mig känns hon falsk på
nått sätt, jag vet inte vrf. Men jag vet inte om jag går dit, känns inte så lockande, men
Johan vill jag se :D... Igen  hahaha.

Kommentarer
Postat av: erika

jag ska dit nästa fredag jag! synd att anna åkte i fredags, ville inte att nån skulle åka, jag ville också att johan skulle stanna! :p

ska du dit på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback