Läktare C

Aa juste idag så släpptes ju extra biljetterna till metallica men tyvärr var det bara  till läktare C som ligger åt helvet :P.
För jag kanske skulle gå till globen o köpa en biljett till min bror som liksom jag är ett Metallica fan för han lyckades inte få nån biljett sist. Men sen såg jag på ticnets sida att det bara var till läktare C som det fanns plats till, då ville han inte för då känns det som man lika gärna kan se dom på tv eftersom man ser dom så små då.

Där det är lila färg ligger läktare C, jag har min plats på de gula där jag ringat in :D. inte den bästa.
men en väldigt bra plats :), med tanke på att scenen är imitten.


Vilka ska till Metallica i sthlm?, isf vilket datum?

Kommentarer
Postat av: Fredde

Den 7e mars smäller det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback