Nöjes nytt

He-he -he xD.

Men jag tänkte faktiskt berätta att:

Vi kunde ju läsa för nån dag sen att Darin (som jag btw var ett stort fan till i 14års åldern xD) kommer ha en
gratis kosert tillsammans med Myspace. För er som vill gå dit måste man först ha en Myspace sida o sen bli
vän med darin på din Myspace. Mer info mina vänner på
www.myspace.com/secretshowsse  .
Darins Myspace :www.myspace.com/darinofficial


Sen också att Anthony Kiedis (sågaren i RHCP) uppväxt ska bli tv-serie.
Då Anthony var lite tog hans pappa med honom till sunset strip för att sälja
droger. Man kan faktiskt läsa om hans uppväxt i självbiografin Scar tissue
som jag ska ta o läsa nån dag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min pojkvän har boken hemma och han tycker den är as bra. Men har inget ork att läsa den på eng. kommer ta mig till 2016


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback