Shopping

Igår hann jag shoppa lite:), jag kollade runt på eventuella julklappar, mest till små syskonen
så det spenerades tid i BR, men sen tänkte jag, "jag går in och kollar på divided bara för skojj skull"
så hittar jag en sjukt fin jacka, så jag köpte den. Men jag är inte så jätte säker om jag ska ha den, men jag tror det
eftersom den är vääldigt kort, typ vi midja :S. Men till en klänning blir den snygg:). Och pappa tyckte mk om den
eftersom det är en Mc modell :D.

Blir din för ca 500 pix och den kommer från H&M Divided.
Inte äkta skinn som min andra jacka är, det märker man ju på priset och man känner det,
denna är alldeles för tunn/mjuk för att kunna vara det.

Kommentarer
Postat av: Fiski

sjukt snygg jacka!

har en typ likadan, fast i äkta skinn. och så är den typ 25 år gammal och sliten. asnajs! :D

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback