Torsdag

Hej hopp. Jag vet inte hur jag tänkte igår när jag gick o la mig o satte alarmet på 07.15 när jag visste att vi slapp första lektionen. Resultatet blev att jag har 2 timmar på mig vilket är onödigt mkt på en morgon då hade jag kunnat sova 1 timme extra, jaa jag har till och med hunnit duscha. Idag är det matte prov o jag vet inte hur det kommer gå, förmodligen dåligt. Sen är det trafikkunskap, o sen ska jag köpa Idol biljetterna för imorrn blir det jag och Emma som ska till idol
tillsammans o fjärde gången gilt för mig då:D, men idol är skit kul!. Sen måste jag tillbaka till skolan för jag har svenska stöd som jag inte gick på i förra veckan, Nej nu måste jag gå till köket o kolla äggen jag kokar, tror dom blir stenhårda för jag lyckas alltid koka dom för länge, jag som gillar dom lite så där lösa. Jaja Peace out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback