Hemma igen

Då var jag hemma igen. jag började 08.45 men kom 15 min senare :S.
Efter det hade jag matte B prov o det gick ju åt helvete, jag fick hjärnsläpp o kom inte ihåg allting så IG blir det på betyget, man kompleteringen ska jag klara iaf.

Se hade jag o Alice trafikkunskap där vi fick kolla på filmen "En obekväm sanning" och självklart somnade jag, jag vaknade av att jag kände att munnen höll på öppna sig, dår är det illa så jag satte mig upp snabbt o just då slutade filmen:). Efter drog jag till stan med tjejorna o L för att köpa present till Emelie. Efter all shopping tog vi fika på wayne´s o mummsade på scones o chai latte.sen gick jag en sväng förbi hötorget o sen till affärerna igen för jag köpte en litew present till MImmi(försenad födelsedags present) o till pappa som fyllde 29/9. Imorrn ska jag nog köpa Linas(försenade) födelsedags present o efter när de andra slutat ska jag o tjejerna köpa en födelsedags present till Emma som fyllde ganska nyligen. Hahha alltså mkt pengar går åt till presenter denna månad.

Nej nu ska jag börja med min 4 sidor långa engelska uppsats som ska in imorrn... o jag har inte ens börjat.
Jag vet inte vad som är fel med mig, men jag känner typ aldrig stress inför såna grejjer, jag lever liksom chill :P

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

åhå, nemen. present till mig :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback