Here I am, I keep falling down

"Will you come back down, take back my sin
How many times will we take another lie
I've seen the light, I see it every night

Here I am, I keep falling down"

Takida - Falling down

Ja jäkla va dåligt jag har uppdaterat men jag har liksom inte suttit så mkt vid datorn o när jag gjorde det så gjorde jag annat, men imorrn ska jag blogga bättre det lovar jag;).

Ja annars så hade jag brottom till skolan så jag glömde gympakläderna vilket gjorde att jag var tvungen att åka hem innan idrotten o det resulterade i att jag kom 20 min försent men jag tror inte han(läraren) gjorde nån anteckning om det för han tog närvaro  på slutet. Annars gick det jäkligt bra på idrotten, fotbollen var vi grymma på bara det att på slutet fick en tjej atsma attack o då gick hon o en till av o då var vi -2 på plan vilket gjorde att de andra laget gjorde 2 mål på kort tid, annars var det rätt jämt. Sen körde vi lite yoga o det är ju sjukt skönt, ja måste fan börja på det.

Nej sen var de bara hem,käka o sen sova lite sen upp igen. Ja idag har jag verkligen svullat! haha så här så det ut;
Frukost-pannkakor me "nutella"
lunch - potatis o biffar
lunch nr 2 - nudlar o ägg
middag - pasta kyckling
kvälls fika - panetton (sockerkaka me russin o frukter i) m en kopp oboy.

Ja känner mig sååå himla fet just nu, men det är då jag mår som bäst :P hahaa

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback