Hos faster

Sitter nu hemmas hos faster.
Idag efter vi varit o fotat så går vi in till datasalen där vi har foto o så känner jag bajs lukt så jag sa till Emma
- Det luktar hund skit har inte nån av oss trampat i den kanske *syftar på henne* men hon hade inget så kollar jag under min sko o där sitter löv fast, o löven sitter fast med hjälp av hund skit så efter det spenderade jag ca 15-20 min inne i toaletten med att få bort allt från skorna o det var inte engelt eftersom jag hade typ djupa mönster under skor o då är det svårt att få bort det där. Men jag lyckades någorlunda tillslut.

Efter mötte jag upp faster så gick vi o köpte skor, det fick bli ett par knyt pumps.

Ikväll är det idol o jag kollade på tjuvkiket på deras repetiton o det lät skit bra, de flesta . Tror det kommer bli skit bra :) även Jesper faktiskt.

Lars o intervjuare

Inter: vad kommer dina inspirations källor vara ikväll lars?
Lars: ikväll kommer jag inspereras av Leonardo da vinci *ler*
inter:jaha, varför då?
Lars:jag diggar honom *ler*
Inter:vad är det han gör som gör honom så bra?
Lars: han skriver väldigt många antecknings böcker *ler*

Haha Lars är så skön, gotta löv him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback