I am the man who walks alone

Det blev kortslutning precis här hemma pga av mig. Jag har en såndär kontakt där du kan ha 3 st kontakter o då behövde jag ett uttag till min lilla lampa så drog jag ur mobil laddaren o stoppa in lamp-kontakten o då blixtrade det till blått o det vart kolsvart :P haha. Det roliga var att just då hördes ett skrik i vardagsrummet för S skrev till när allt släktes.
Eftersom jag är så himla teknisk av mig visste jag ju på engång att det var jag som orsakt att ljuset gått i huset så jag gick till den där elektrisetet lådan o kirrade det :).

Det dåliga var att elen gick precis då iron maidens låt Fear of the dark gick på Bandit.

Bte Metallicas the day that never comes på bandit just nu!! Går inte o förklara min kärlekt till Metallica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback