Idol 17/10

Lina i vitt o jag sitter brevid henne


Där ser man halva min fejja, yeah precis då Johan skulle upp på scen, sjukt
passande då han är den jag hejjar mest på, typ älskar ju Lars också såklart:D


Mina egna bilder

Hahah raggar anders var ju skönast!


Sen signerade även idolerna men jag orkade inte gå:P, men under pausen(nyheterna) så var man tvungen att gå ut ur studion o då fanns det ett rum med lite grjejjer man kunde göra som spela the band o lite annat.

.



SJukt kul var det frågan är bara när jag ska dra dit igen för det måste jag,
antingen nu på fredag, men på lördagen åker jag till götet.
nästa fredag ska de förmodligen bli halloween fest så då får jag ta efter,
men jag ska iaf gå engång till minst!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag följer faktiskt med någon gång, om du vill :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback