jag blir galen

ja i ca 40 min har den varit så här, hur länga ska jag vänta? jag vänta, eller nej man nu står det mindre än 5 min!:F
Nice :D jippie jippie jippie!!!




Nej men jag tror jag dör det går ju inte, blir fel hela tiden, sen finns inte stå biljetter längre så jag får ta en sitt plats, o nu får jag väntai yttligare 10 min, fan va irriterande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.25
HELVETES JAVÄLA PISS SKIT BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

kan jag ha mer otur eller? nu är hela jävla uppbokad står det, jag gråter !!!!
fan fan fan!!!!!!!!!! får väl köpa o andra hand nu :(

update 09.32,
nu gråter jag igen!!! glädj tårar!!!! vet ni vrf för jag klickade bort väntetiden igen o så loggade jag in på ticknet o kollade bokningar o vad står det där? :D



JAG SKA SE METALLICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tänk att de bara behövdes 25 min innan biljetterna till 2 fullsatta globen skulle ta slut :P

Kommentarer
Postat av: Emma

gumman!! fan att allt tog slut, du som längtat! <3<3<3<3<3

Postat av: grillzkvinnaN/sid/sara

underbart. galet med tur du hade bruden! jag köade vid kulturenshus här i luleå i två timmar, stå på lördag var slut på säkert en min så du hade jävligt tur om du fick ståplats! jag fick mig en ståplats på söndag så jag klagar fan inte!



rock on!!

2008-10-20 @ 10:22:36
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback