Lördag

hallå:), itter o käkar lite frulle just nu o piggar upp mig med lite kaffe. Ska inte till stan o sen ska jag väl fixa lite kol uppgifter. Alltså händer inte så mkt.

Aa juste igår när jag var hos min faster hade min andra faster lämtar en påse med 2 plagg till mig. Hon hade köpt ett par svarta byxor från affären ELLE som finns i sturegallerian, sen också ett par par vita snickar byxor i ett ganska tunt tyg. Det dåliga är ju att de svarta byxorna är typ jukt liten i midja men jag tror det också är en högmidja modell men jag tror den är för lite för mig. Sedan till en vita snickarbyxorna jäkligt synde att de inte riktigt var min stil för de kommer från Diesel så jag gissar på att den inte var så billig, men min tanke är att klippa av benen så det blir playsuit med korta ben, Ja vi får ju se, jag kanske visar senare i bloggen

Btw så skrev jag ett inlägg igår men internet funkade int så bra så de sparades inte ens i utkast: men jag skerv iaf om idol igår, ALice var ju grym, Robin B gjorde mercy till sin egen o Lars slutade bra. Johan kunde varit bättre men jag gillar honom ändå.

Ja sen till Katrin Shulman eller ja hon har ju ändrat sitt efternamn. Hon sög! sjukt dåligt asså visst försåtr jag om hon vill ha lite svkaller från dom men hon gör det på ett väldigt dåligt sätt, o det där hon sa till loulou om att inte gå barfota sa hon för att vara dum, de såg man ju på henne. Men såg till o med hur Jidhe kollade på henne för han tyckte väl inte heller att det var nällt sagt. Katrin Programledare är inte din grejj. Hon känns så himla jobbig o kolla på, hon känns så falsk.
Inte bra debut inom idol skulle jag vilja säga!. Jag tror hon fattade själv  sen att hon började bli för taskig o skulle börja smöra för Jesper, bläää säger jag!   Detta visades på tv400 efter att idol slutat på 4:an.

Ni som såg eftersnack, hur tyckte ni att hon skötte sig?

Kolla bara på detta klipp exempel, hon gör typ 1000000 utryck på 15 sekunder?:P haha

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.665690


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback