Lördag

hallå hallå :) sitter o käkar frulle just nu. Tänkte berätta lite om dagen igår.

Efter skolan drog jag till hötorget o hjälpte till där sen åkte jag snabbt hem o hämtade snabbt kamera och kollade upp var de fanns en nordea bank. Jag åkte in till stan o letade men hittade inte, sen visade det sig att banken var inne i centralstationen o jag som letade utanför. Sen kom lina o jag väntade på min tur o satte sedan in pengar.
   Ja satte in på min fasters konto eftersom jag måstes betala med kort på ticnet på måndag då biljetterna till metallica släpps, de gjorde jag för på ticnets hemsida funkar ej electron kort o på mitt visa kort står det electronic use only så jag ville liksom vara på den säkra sidan.

Sen åkte vi till slussen o skulle ta bussen därifrån (lite onödigt eftersom bussen åkte förbi centralen:P)
sen när vi kom fram till idol var de ca 30-50 pers för vi kom fram vid 18 tiden.

När vi vart insläppta i "vänta hallen" så ställde vi oss direkt i kön och väntade, sen vart vi insläppta och fick ganska bra platser, men inte dom vi hoppats på. Vi satt iaf, Mellan stora o lilla scenen till vänster fanns massa stolar, där satt vi :).

Kv'llen var bra fast jag kände mig inte helt nöjd när vi åkte hem för jag hade inte hunnit hälsa på Johan förräns han var tvungen att gå, de var liksom sjukt svårt att komma fram till honom, förra gången jag träffade honom var det liksom lugnare o jag gillade det. Men jag tog iaf ett kort med Lars :D, love him 2.

Bilder kommer strax

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: men vad härligt!

nej jag har ju inte det.. jobbar för fullt på det. men jag tror jag kommer ta den 7:e om jag kommer mig iväg! känns bra på en lördag =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback