My boots are made to walk in

... inte göra lumpen.
Nu är det så att jag o Mimmi anmälde oss till "prova på dag"  till lumpen o nu fick vi svar o då behövde man bekräfta anmälan men i mejlet stog det att man skulle ha kängor med sig o då menar dom ju sånna kängor man ska gå långt i o vara ute i naturen med o sånna har inte jag, o jag orkar inte köpa ett par bara för det liksom. Jag ska köpa mig ett par kängor men inte den typen av kängor som behövs där.

Min framtida kängor(inte lika hög model dock)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha, dummer. du behöver inte köpa ett par bara för den helgen, jag har inte heller några känngor och ska inte köpa några heller. :S Ska du tacka nej nu bara för det eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback