Överraskning

 Ja Lina har nu fått sin present så jag kan bertätta hur det hela gick till. Hon fick biljett till kvällens idol så vi kan gå tillsammans där, så nu vet ni vart jag kommer vara ikväll.

Men iaf i onsdag stog det att biljetten kostade 125 kr styck så jag hade åengar hemma till det sen skulle jag köpa dom igår men då hade dom ändrat till 145 kr st :O och jag hade inte pengar till det så jag drog med Alice till Biljettnu affären så fick hon dom att ge mig biljetterna för 125 kr st ändå haha hon gjorde sig ledsen o sa att hon verkligen ville ha dom, ni skulle sätt henne haha men ikväll då jävlar ska det hejjas på Johan,Robin B och E och Lars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska på idol ikäll wiggas, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback