Pancakes..

Önskar jag att jag hade orkat fixat men var sjukt trött så jag rostade istället mackor o sen nutella på :) bara för att det sååå intressant för er att veta, det är därför jag ska skrev det :P. haha.

mmmm så himla gott! haha nu är jag bara dryg.

Men imorrn då jävlar ska jag,Lina och Alice till arbetsförmedligen, vi måste ta tag i vår arbetslöshet haha.
Eller Alice har ju jobb som telefonförsäljare men det räknas inte :P haha. Så jag hade ju helst velat ha i butik, men det är lite svårt när jag går i skolan på dagarna men jag hoppas vi hittar något till mig.


Nu över till mina nutella mackor!. Peace out


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback