Slut på 25 min

ja på ungefär 25 min men aftonbladet rundade väl upp det.



Ja denna gång kunde man bara köpa 6 biljetter var vilket var bra för många köper flera för bara i andra hand så nu tror jag fler hade chans att få en biljett så liksom inte 13 st försvann på engågn.

Trots att de hade satt scenen i mitten så fler skulle få plats o satte 2 koserter så tog alla biljetter slut på 25 min, Men jag är inte förvånad alls de var därför jag var förberedd med allt :) o jag var en av dom som hade tur, ÄNTLIGEN!!

Btw så gick ja o lina en snabbis på stan o jag kollade efter om de fanns några metallica afficher ute men alla har typ blivi bort ryckta, eller aa andra har hunnit redan tagit dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback