to put a gun to your head

så känns det just nu, så jävla sur har jag varit att jag blivit irriterad på folk runt omkring mig som komemr i min väg, men det är ju inte deras fel att att jag är sur, utan (ursäkta mitt språk) fittindiot STS!.

Jag ville ju avboka sts reunion för det kostade så mkt men det gick inte sa dom för bokningen var bindande, ändå hade dom tydligen avbokat mig men ändå liksom behåller pengarna så jag fick inte plats nu i bussen jag sag skulle åkte med tillsammans med mina vänner utan ska åka med främligar i en annan buss, men jag ska väl försöka byta med nån där borta. Nej men nu behövda jag vara lite själv så jag inte låter min surhet gå över till andra så jag sitter nu ensam i fasters lägenhet  men ska åka hem vid 18 igen o ta en sväng förbi ica o köpa lite små grejjer jag vill ha med mig på resan ner till göteborg. Sen ska de packas o titta på idol :)

ha en super kväll :D peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback