Torsdag

Godmorrn:). Idag är första lektionen Mediekomunikation där vi jobbar med ett projekt o vi ska liksom hitta på att vi är ett företag osv Men eftersom jag och Lina är färdiga med våran, vi har till och med gjort MVG uppgifterna så är vi lediga från den lektionen idag för man hade på sig tills idag att fixa den, jag kan visa lite sen :D om vårat "företag".

Så jag börjar inte förräns 10.55 men först ska jag möta upp Lina i slussen så ska vi iväg till nacka forum o se om vi hinner få tag på 200kr present kort av H&M, det 100 första kunderna får det :). Aa juste Carlings på västermalms gallerian säljer diesel,lee,levis o wrangler jeans för 1 kr till de 10 första kunderna , men eftersom dessa båda startar kl 10 var vi tungna att välja en av dom o eftersom vi har stärre chans på H&M valde vi det.

Nej nu ska jag äta upp o sen fixa håret, det ända som fattas.Ha en bra dag

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ojoj, ja gud ja! Du måste fixa det, annars kommer du ju inte in. Där finns ju all information och din biljett :S Skumt att du inte fått den. Puss

Postat av: Emma

du får kolla det där med IDOL, om det finns några billiga biljetter imorgon somman kan köpa :)<3

2008-10-23 @ 17:04:22
URL: http://luundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback