you are nuts

hihi sitter o knaprar på lite nötter mumms!.

Ja till dagen hände väl inte så mkt hade skola o sen gick jag till hötorget o hjälpte till där o så fick jag en kebab tallrik :) ett vinglas fett innheåller en kebab tallrik så då vet vi hur mkt fett jag fått i mig :P. Sen gick jag runt i stan lite o hittade en väst o en rutig skjorta jag ville ha, sen så vill jag också ha kängor som kostar 450 så när pengarna kommer så kan jag förhoppningsvis också köpa dom.

Nu är det också så att jag bestämt mig för att inte gå på reunion om det nu går o få tillbaka mina pengar annars måste jag ju gå men det blir inge kul när jag liksom inte är sugen på det. 700 kr har jag lagt på att gå på ett 6 timmars disco o sen åker man direkt hem med bussen, känns ju lite "nja" eller hur. Det är ju en annan sak om föräldrarna betalar för en men så är det inte i detta fall, jag betalar ur min egna lilla ficka.

Imorrn ska jag o min fater till skopunkten för hon ska köpa 2 par skor till henne sen får man ju ett par gratis o då ska jag få dem, så ett par ankel boots hittade jag som jag nog ska ha, men vi får se imorrn.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan! Var gärna med i designutlottningen på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback