Bilder från igår i Idol

Jag o Lina kom ganska sent, faktiskt 10 min innan det skulle stänga insläppningen så det var ju lång kö till att få komma inte till studion, men ja skulle ha bra platser så vi ställde oss inte i kön utan gick oss o väntade vi sidan av o när det öppnade srängde vi oss in i kön så vo fick skit bra platser brevid juryn. Det var en tant som sa till oss men jag låtsades inte lyssna, asså när vi trängde oss in i kön.


Jag o Lina de 2 tjejerna längst hitåt brevid jury båset.

Jag o Bästa jury medlemen, Anders Bagge


Jag o världens b'sta JOhan, Min idoool!
Jag sa att han var bäst o rockade osv, Då sa han -Åh gumman,  så kramade han mig
hihihi*happy moment. Han är så söt o klen o ser ut som en liten 14 åring men åndå såå cool o
rockar, thats why i love him:)




Så synd att han blundade. Jag vet att han inte är snygg, men hans charm o självsäkerhet o coola stil gör honom så hilma söt. I love him

Ikväll är det dags för killarna så jag kommer skirka ihjäl mig när Johan o Robin B kommer, my favoriter:)

Haha JOhan är så Rolig o skön, kolla bara in klippen nedan :)

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.599785

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.599787

Kommentarer
Postat av: bella

åh tycker du också om Johan Palm, jag älskar han! Han har sådan utstrålning, bra scen närvaro är oerhört grym. Jag var där den 31 när han sjöng Johnny the rocker, åh då var han såå bra!



ska dit den 28 november, och hoppas han är kvar verkligen! rösta ikväll :DDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback