Bloggar

Jag är den typen som verkligen inte fastnar lätt för bloggar, de flesta är tråkiga och precis som alla andras, inte konstigt då att jag började gilla en killes blogg som inte är som alla andras. Sjukt underhållande att läsa, jag skrattar typ hela tiden för han ar så dumma/roliga men ändå smarta regelr, som CRM systemet, haha jag dör av garv!.

Detta känns som entorage serien ni vet  fast ett steg längre och detta handlar bara om en kille och inte flera.

Jaa om ni undrar va han skriver om så beskriver han sig blogg  så här "följ min resa genom blondiner med tajta rumpor till brunetter med stora bröst på vägen till den perfekta flickvännen"

Läs bloggen vettja, den är verkligen underhållanden, en blogg i min smak :)

http://attligga.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback