dagen

Vaknade precis :). Idag så kom jag lite försent till engelskan men det gjorde inget eftersom läraren var sjuk och reception tjejen hade satt på en sjukt dålig film som vi skulle se men jag lyssnade på Jempas ipod genom hela filmen.
Efter det kom vi på att vi inte skulle ha foto eftersom löraren var på kurs så jag o Jempa drog hem till henne och käkade o kollade på The notebook det är så himla vacker film, verkligen. efter det drog jag till hötorget och hjälpte pappa en lite stund innan jag drog hem. Hemma så la jag mig direkt o sov tills nu. från kl 16 till 19. Idag är det väl inge bra på tv så jag tror jag ska kolla på filmen monster o lägga mig vi 22 eftersom jag börjar jobba kl 07 imorrn.

Nu ska jag fixa lite pannkakor till mig. peace out

Kommentarer
Postat av: Mimmi

idag kom min inbjdan! :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback