Godmorgon...

Tänkte jag säga, vakande nyss efetr att ha sovit i ca 3 timmar, jag var sjukt trött. Jag hade värsta härliga drömmen som också var lite konstig men det brukar ju drömmar vara:P. Fast jag vakande engång av att min bror kastade en tröja på mig :S, fan vad arg jag blev på han för att jag var så trött  :P. Nej nu ska jag läsa trafik kunskap för egentligen ska vi ha prov i det imorrn men jag hoppas vi får ta det nästa gång efter som vi missade en lektion pga av cyberdagen mendans de som hade provet idag fick ju den lektionen i onsdags, vi borde få ha den nästa vecka annars är det orättvis.

Sen ikväll är det ju Sverige- Ungern och Portugal mot något land, självklart ska S och P vinna. Men jag tror jag bänks fast vi idol och heroes men på reklamen jag ju göra pappa sällskap som säkerligen kommer kolla på fotbollen, med min bror såklart.  Nej nu kom pappa från tvätt stugan så ska iväg till han. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback