ingen rubrik

Jag vet inte varför men plötlig vart jag skitsugen på att vara nyttig så jag drog till affären och köpte frukter,grönsaker och nötter. Nejrå jag skojjar, jag blev rättare sagt onyttigt sugen, så jag drog ner till affären och plockade med mig hem chips,2 st pannacotta,en morotskaka,en socker kringla och en kladd kaka :O. snacka om onyttigt!. Sitter faktiskt och knaprar på chips just nu så sjukt onyttigt men vad ska jag göra. Får köra sten hård träning nästa vecka med en stikt diet, nej skulle aldrig klara det. Men så länge jag är glad kan jag äta mina onyttigheter, jag mår ju faktiskt inte dåligt av det just nu.

Nej nu ska jag kolla lite mejl på tips på lokaler jag fått, vrf jag kollar på lokaler får ni veta i början av året :P. haha vrf då sen? för det är verkligen inte aktuellt just nu :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback