teeve

Ja jag åker iväg imorron bitti istället till marknaden. Idag så hade vi cyberdag och det var rätt chill, inte så jobbigt faktisk. Vi körde olika lekar och jag tycker vi var grymma. På en lek skulle man gissa kända citat och jag vet att vi hade alla förutom 1 rätt, men vi fick inte veta svaren, men jag vet det iaf. Sen fick vi massa stora bokstäver så skulle vi hitta massa olika ord på engelska som var minst 4 boktsäver korta, vi hittade 65 st på 10 min, och de innan som hade fått mesta hade hittat 55 ord. En annan lek som vi var grymma på, iaf jag,Mimmi,EMma och Alice är nån lek där man skulle ha lappar mellan olika kroppsdelar och på lappen ståg det vilka kropps delar som skulle vara mot vilken.

När dagen var slut drog jag och Emma till Jempa och kollade på the ring 1 och bakade kladdkaka :). Hann även se lite av the ring 2 innan jag jag skulle iväg till hötorget så jag kunde få skjuts hem. Sitter nu o koller på heroes, love it!

lite bilder från idag

På hellas gården, kroppsdelar leken


Hemma hos Jempa


Vår mummsiga kladdis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback