Tisdag

Hallå, hann inte skriva imorse eftersom jag vakande 07.50 och skulle ta 07.57 tåget. Ja hur fan gick det till?, jag ställde på klockan till 07.00 så ringde den kl 7, då stängde jag av den och tänke bara ligga där och snoza i ca 5 min, men rätt vad det är kommer min bror in i rummet och då ser jag att klockan var 07.50, det kändes verkligen som det bara gått 5 min. Jag slängde på mig kläderna kletade på macara lite snabbt tvättade ansiktet och tänderna, sen sprang jag haltande till tåget, jag tog dock 08.07 tåget men jag hann ändå. Ja nu kanske ni undrar varför jag haltade till tåget, jo för igår på idrotten gjorde vi lag tävlingar och då skulle jag hoppa enfota strax bakom Emma, då råkade jag hoppa på hennes häl så min mitten tån böjdes upp och det gjorde ont som in i helv*te. Nu så har tån svullnat upp och är röd. Förbannad är jag på min idrotts lärare som inte trodde på mig först, jag är fan inte det som ger upp för lite smärta, men det här gången kunde jag inte ta emot med tån för man tar emot med den när man går. Men vafan! jag klarar mig, bara det blir bättre till imorrn, orkar fan inte gå o halta:P.

Idag hade vi af bara en lektion och på den skulle vi på studiebesök, vi gick till rix fm, eller där var det ju nrj, och bandit också:P. Men där berättade tjejen lite om allting och sedan fick vi titta runt lite, fick bl a se Gert,Titti och Roger och några programledare i bandit :)
 
Nu blir det nudell soop :D. Peace out

Kommentarer
Postat av: emma

stackarn :( om det får dig att känan dig lite bättre har jag ont i HELA kroppen efter igår :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback