Chill m Emma


tjolahopp :), har as ont i neder delen av ryggen för den delan har frusit
eftersom jag haft min midjelånga bikerjacka idag.

Iaf så drog jag in till stan o mötte upp Emma. Vi käkade på donken (onyttiga
vi är, vi käkade kebab igår) och sen gick vi drottningatan mot gamla stan.
Vi satt ett tag vi munkbrokajen o bara chillade. Sen ville vi se lite bmx, inlines
och skate grabbs
, så vi åkte in till björnsan och kollade när de andra åkte.
inget speciellt, de flesta körde lungt men en kille körde en riktigt omgång
och impade oss verkligen, han avslutade med en "handplant".
 bra gjort för då var de värt o dra dit, eller hur Emma ;)

Nej nu ska jag käka lite, Peace Out!

miidjekort jacka, ser ut som jag har världens kortaste ben, men jag
har en jätte kort jacka :P

Kommentarer
Postat av: Emma

nästa gång vi åker in dit skriker vi "HANDPLANT HANDPLANT HANDPLANT" så får vi se om nån vågar göra det haha :D <3

Postat av: mickis

Snygga skor:D



sv: Jo min dag har vart mest jobbig, men, men jobbiga dagar får man klara av:P

2009-04-19 @ 18:57:12
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Superfin outfit!

2009-04-19 @ 19:12:18
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback