Söndag

Hejhej, trots att jag bara sovit i 4 timmar är jag inte trött.
Gårdagen var  trevligt, hade faktiskt roligt men lite
segt ibland.

Iaf jag och Emma åkte till Alice och där var redan Stefanie,
så där städad vi och lagade mat och sen fixade vi oss.
efter 18 kom tjejerna och vi satte oss ner och käkade middag.
sen efter 20 började killarna och och lite fler tjejer komma.

Förreste var de problem o få in musik på datorn så de vart
inte min musik:(.

lite bilder kanske

Före festen:




Tjejmiddagen

l


Festen:




STORT MINUS att min mobil försvann. Antingen har den ramlat ur min
väska som var i alice rum när vi skulle flytta alla väskor till ett annat rum
eller så har nån snott den!.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad trist med mobilen, men tårtan var väldigt fin!

Postat av: Sandra

Hitta du din mobil sen? eller vart den snodd?



peace

2009-04-14 @ 23:25:08
URL: http://sandruttilutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback