Torsdag


Hejhej, är uppe nu för ska åka in till stan om en liten
stund för att möta upp Erika och gå på stan med henne.
ush vilket väder säger jag, 2+ är de här i sundsvall.
ja ja jag ska inte klaga för de är bara 5+ i sthlm, men
tänk att bilden ovan togs i lördags på eftermiddan,
att det redan då var soligt och varmt. Nej men kan iaf
berätta lite om dagens planer, ikväll ska jag och Erika
+ några till tjejer dra ut och dansa  :D we ho. frågan
är bara om jag ska ta min 13 klackar, de har ju öppen tå
jag kommer ju dö, eller mina 10 cm com är helt
stängda..... Ja ja nu ska jag käka lite frulle och sen
åka.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du är här och hälsar på ! :)

Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; ta dej en titt för skojs skull. du kommer få en chock!!

2009-04-09 @ 13:03:25
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback