för att jag är uttråkad


Lovar du att vara ärlig? " i promise to tell the truth and nothing but the truth"
Du heter: Estefany Geraldine Soto Huaylinos
Smeknamn: Steff, Steffi
Låt som när du är ledsen sörjer till?
J.G- you raise me up, B.A - Heaven o everything i do o mååånga fler
Beroende av: Musik
Vem behöver du mest just nu: JUST NU? ingen speciell men överhuvutaget behöver ja vännerna o familjen
Vad tror folk om dig? dont know
Stämmer det? beror väl på vad dom tror xD
Vad får du oftast komplimanger för? olika men mest för mina kläder/stil
Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte försöka imponera :P

Hur imponerar man på dig? genom musik eller dans. Älskar de som kan spelagitarr o trummor :D
Brukar du skratta för dig själv? ja om jag ser eller tänker på nå roligt :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "till 6 som vanligt <3"
Var bor du? STHLM
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: bara 2 par men fler SKA de bli ;)
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider
Brukar du bli för full:
Nopp
Vad har du för mobil operatör: comviq eller tele2 heter de ju nu
Är du allergisk i mot något: inget alls
Har du haft sex idag: nopp
Nästa mål i ditt liv: Ta körkort o klara fucking skolan
Hur svarar du i mobilen: "Its Steffi, bitch" haha nää men "hallå?"
Vem ringde du senast? Papi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "okej, jag kommer".
Antal timmar sömn inatt: 7-8
Sov du ensam: nä, men min kisse brevid mig ;) hehe
Brukar du komma i tid: ibland, men kommer jag sent kommer jag typ alltid bara lite sent
När mår du bra: när jag är med familj, vänner eller lyssnar på musik
När blev du fotad senast: förrigår tror ja
Hur känner du dig nu: uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: gillar inte fötter överhuvudtaget
Vad saknar du: inte vad, vem. mami o mina syskon i sundsvall<3
Hade du en bra kväll igår: jorå
Favorit dryck på morgonen: Juice!
Rakar du benen: yes i do
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu på sommarlover mellan 24:00-03:00
Är du blyg? ja oftast
Sysslar du med någon idrott: i wish
Vill du hellre ha mail än brev: brev är mer personligt tkr ja så de föredrar ja :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa, vet inte än om jag tror på det
Har du spytt offentligt: hmm, ja en gång när jag klev av planet i Peru
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: inget speciellt tror jag
Är du nöjd med ditt liv: nja, men man ska vara tacksam för de man har
Är du bortskämd: inte alls
Vad gör du i morgon: ska nog köpa GH o sen blir de nog Gröna lund med la familia, men ska bara följa med, inte åka nått.
Vad är det värsta du vet? folk som ljuger och sviker
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? haha ibland 1-2000 ibland 20 kr, beror på liksom
Vad behöver du just nu? träffa mina små syskon E & W

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Bono o typ Oprah ;)
Vad längtar du till? tills ja får göra mina andra tatueringar ja planerat in och till Muse. Till nästa sommar också!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes i have :D<3
Vad är det finaste någon har gjort för dig? hm, inte gjort men de finnaste jag minns är iaf när minlillebror var 4 år och sa "jag älskar dig" när vi gick igenom en jobbig tid. Blir tårögd bara jag tänker på det. De är de finaste för de var så äkta trots att han bara var 4
En speciell dag du minns: ja minns många både vackra o inte såå vackra
Hur gammal är du: 18 OCH ½  hihi
Tycker du om någon just nu: jag tycker om måånga :D haha. Men nej inte på det sättet
Om fem månader: är det 2010 och 2010 är året för fotbolls VM o året jag tar studenten ;)
Du samlar på: musik av alla slag ;) hahaha
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen oftast, men beror ju på.
Vilken tid gick du upp idag: 10.00
Har du sovit i din egna säng inatt: sir, yes sir
Har du strumpor på dig nu: no
Vad ska du göra ikväll: fixa lite kola :D
Är det okej att gråta: of course!

När grät du senast: för någon dag sen för min lillebror grät. Klarar inte av att s efolk gråta (bara de inte gäller ytliga saker som typ bruten nagel hahaa)
Laddar du ner musik och film från Internet: nja, men bror säger att de ja gör heter

konverterar. Jag vill ju vara så laglig så möjligt;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hell no, föredrar att se att folk har bra stil än märkes kläder.
bryr mig inte så mkt o märken
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12 tiden
Har du piercing: yes, naveln,öronen och näsan fast den har ja tagit bort nu
Vill du gifta dig: nångång så
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta:

Är du bra på att laga mat: ja faktiskt!:D alla här hemma älskar min mat o efterrätter
Gillar du att dansa: älskar att dansa!
Är du flygrädd: jag älskar att flyga, skulle faktiskt kunna tänka mig bli pilot;)
Hur vig är du: ganska vig ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: B&J
Tror du på ett liv efter döden: jag tror på nirvana;) haha nä men, nej de gör ja inte

Tycker du om sushi: uäk, nej
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn o godis:)
Bor dina föräldrar tillsammans: no
Har du tandläkarskräck: nopp
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes..
Biter du på naglarna: Nopp
Röker du: nopp
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta tyvärr
Senaste låt du hörde: Metallica - seek and destroy
Vad gör du på helgerna: Olika



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken söt bild det var längst upp! :)

Postat av: Lina

älskar den sista bilden! :) supersöta :D <3

2009-08-13 @ 12:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback