Dan före dopparedan

visst heter det så? :P
Ja men förlåt förlår för jag suger på att uppdatera. ska bättras men
nu är det ju jullov så jag chillar. Just nu är jag i sundsvall. Kom hit igår
kl 12 på natten, för bussen blev 1½ timme försenad pga bilolycka.

Ja imorrn är det julafton! :) ska bli skojj. kl 11 ska vi till kyrkan för min
lillebror Edwin ska sjunga :). Juste på tal om Edwin så idag när jag gick
upp till min lillebror som var där så satt han och lyssnade på Europe,
och då sa jag "vet du vilka jag ska se på måndag?" åh han blev helt till
sig och bara " SKA DU SE EUROPE :O?" hahaa. Stackarn ville följa med
men jag sa att jag skulle ha stå plats och att han är för lite för att stå
och då tänkte jag på trycket. Men nej han sa att han kunde ha med sig
en hink o stå på :P hahah bubben min då! Men sen när jag berättade att
Iron maiden skulle komma i sommar blev han ju helt galen och riktigt
glad
och bad om att få gå. Han blev som en sånn där felkula som flyger
fram och tillbaka från vägg till vägg.
Han bokstavligen älskar iron maiden för ni skulle
sett hans min när han såg att jag hade på mig en iron maiden tshirt :P.
Nej men jag är grymt stolt över att han lyssnar så mkt på rock, lill-pojken
spelar ju fan gitarr och gör sin storasis väldigt stolt ! ;D. så jäkla synd att
sonisphere biljetten ska vara så dyr men va fan jag känner att han måste
få se dom, så tror att han kanske får biljetten av så kan han gå dit med sin
pappa för han är nog för liten för att stå längst fram som jag ska göra ;).
Tänk att som 8 åring (som han kommer vara 7 aug) sett Iron maiden,
mötley crue, Alice cooper och Iggy and the stooges, inte illa.



Kommentarer
Postat av: LINN

hihih aaa! ;D



kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback