But it might not be here where I feel safe, We all learn to make mistakes

Paramore - Misguided Ghosts
I'm going away for a while
But I'll be back, don't try and follow me
'Cause I'll return as soon as possible
See I'm trying to find my place
But it might not be here where I feel safe
We all learn to make mistakes

And run
From them, from them
With no direction

'Cause I'm just one of those ghosts
Traveling endlessly
Don't need no roads
In fact they follow me



En liten "Det här visste ni (nog) inte om mig" lista

*Jag är lite extra svag för killar som vill sticka ut i stil, som vågar
prova något nytt. 
okej då snackar vi inte om killar som går runt i lång lackkjol eller
värsta matrix rocken xD. Behöver inte vara värsta grejjen, bara de inte
smälter in i mängden. Men kläderna är det första jag kollar på killarna
eller ja alla. Tycker kläder gör mkt.

*jag har varit med i expressen med Nicklas Hocker xD
Okej anledningen till att jag inte nämt det tidigare var att hela
artikeln var så pinsam. Det är ju sjukt va tidningar kan göra xD.
Men Under bilden och i artikel stog det att tjejerna fick andnöd och
föll i nicklas armar o grejjer när han åkter ut. Så finns det en bild
där på mig så alla som inte vet sanningen tror ju såklart att jag var
en av små flickorna som fick andnöd o grejjer xD hahaha sjukt.
Men jag blev ledsen faktiskt för hans skull men de ska ju överdriva
en jäkla massa. Sen de roliga var också att på bilden såg det ut som
jag skulle börja gråta xD men kollar man nära så ser man att jag ler
med lite ledsna ögon fattar ni? aja hahah men det är true

*Jag har gått i fotboll, konståkning, simhopp och lite klättring
Har dock inte gått på nått på 8 år, min motion jag får nu är den fram och
tillbaka till kylskåpet som Emma säger ;)


* jag har 5 brorsor i åldrarna 7-25
Så jag var enda tjejen läänge xD. men det var mys, vart ju
massa bråk. och jag hängde även med min storebror M
och hans vänner ibland när jag var mini hahah va roligt det måste sett
ut för där går grabbar i 10 års åldern så följer en lite flicka på 6 år med.
Fina minnen för det är ett jäkla bus killar jämt ska hitta på och vilka grejjer
dom fick mig att göra. Sparka en kille som var äldre än dom mellan benen
sen ropa, SPRING! och ja, jag var typ 6 år då.

* Gick i 3 olika skolor i grundskolan
2 i uppsala och en i sundsvall

*Hejjade på djurgården i allsvenskan när jag var 10 år
Tror de hela började med att min kompis och hennes brorsor hejjade
på dom fast i hockey mest och jag har alltid mest varit fast i fotboll

* Jag har 8 piercingar och 2 tatueringar just nu
Då har jag räknat in hålen i öronen som piercings

* Jag har sett Brasilien spela mot Ecuador @ råsunda 2006

Nej fan får ta o bjuda på denna


Kommentarer
Postat av: A.C

Hej:)



nu e jag hemma..vilket väder asså:S

dt snöade och regnade samtidigt när jag körde på motorväg hem.. fyfan..dt var inget kul=(



dt blev helt mörkt när jag väl kom fram. asch~~ sikke väder.. men men idag snöade iaf i halmstad.haha~~



hoppas du har haft en bra dag:)

Postat av: Rozi

Jag tror dte var på Kappahl eller lindex.. jag tog dne från deras hemsida :)

2009-12-15 @ 16:56:23
URL: http://rozis.blogg.se/
Postat av: Alice

Hahaha.. skönt att du äntligen kom ut ur garderoben med att vara Nicklas största fan. :D Har du täckt över dina tårfyllda ögon? Erkänn att du grät oxo grät som ett litet bran ;) <3

2009-12-15 @ 16:59:43
Postat av: Jennifer

Sv: SKönt att höra :) Det är bra med mig också.

Vad har du för dig då? Kram

2009-12-15 @ 17:25:29
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: kaaarooo

vilka skolor gick du i, i uppsala? :)

2009-12-15 @ 18:50:31
Postat av: Madde

Idag har jag varit hos en kompis och fikat, varit i skolan och sen inte mycket mer. Hoppas du har en fin kväll! Kram /M

2009-12-15 @ 19:23:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anna

Är verkligen konstigt vad tidningsfolket överdriver och förvrider saker. Om du kollar på paradise hotel just nu så finns det ett grymt exempel när de visade reklam för avsnittet som var igår. Då visade de när Andreas slog till någon på käften och man trodde att nu blir det bråk, men egentligen var det bara en lek fick man se dagen efter..



Svar: Aaa jag vet, det är helt sjukt att bloggandet har blivit så stort som det är. Till och med Peter Jhide i Idol sa ju under programmet en gång att nu kan ni gå in och läsa Toves och Erisk blogg i pausen typ :D



2009-12-15 @ 20:32:14
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: helena

hur många har du i öronen och vart sitter dem andra ? :)

2009-12-15 @ 21:14:38
URL: http://hellieriksson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jätte fin blogg (: allt bra ?

2009-12-15 @ 22:17:23
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

godnatt! :)

2009-12-15 @ 23:32:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback