rubrik, yes

kass kass kass haha det gör ju inte saken bättre att jag repeterar när
jag är kass på att blogga men vill bara påminna om att jag kommer
tillbaka o bloggar som vanligt snaaart :)

annars så kan jag berätta at jag var på europe konserten igår, den
va bra och det var roligt :). Men europe gubbarna kunde tyvärr inte
mäta sig med metallica, muse, the killers mfl. Men jag hade roligt
ändå :D

Sen kan jag också berätta att det börjar hända konstiga saker
med mig
. mina sinnen har typ blivit starkare och jag älskar att
känna snön under skorna och i händerna, typ krama sönder snön i
handen. ÄLSKAR lukten av diskmedel, har blivit helt galen i lukten
och inte tala om lukten av nya skor!. så jag har blivit lite wierd. haha.
Men vet ni vad min teori är?
jag håller nog på att bli en superhjälte, ja så är det nog!

under mina kläder döljer sig en sånn här lite body-dräkt. Så typ
när en katt fastnat i något träd är det jag som sliter av mig kläderna
och fram kommer min wonder-woman body-dräkt! och jag blir
odödlig. yes så är det.
oj oj oj jag har en piska också? fän va nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback