Flashback

Tina Cousins - Mysterious times

Det var av denna låt jag fick värsta flashbacket, får inte ni?

Jag minns tillbaka till då jag var 7-12 år
, jag levde verkligen ut min barndom
vilket jag är glad över nu i efterhand. jag o mina kompisar klättrade som apor
i träden
hade kojor lite här o var. Jag minns också en gång då vi hade en kojja
nära en container, så vi gick o plockade massa grejjer från containern till vår
kojja
, till o med en madrass som vi skulle ha som tak. Så klart försvann grejjerna
efter några dagar eftersom de skulle egentligen inte ligga där o skräpa.
Jag minns också mina cycklar jag hade :), i uppsala har ALLA cycklar :P.
Nej uppsala tiden var min lyckligaste  stund i livet och om jag blir gammal
vill jag nog slå mig till ro där, för det är standen jag älskade och älskar fortfarande.
Men innan ska jag ut o leva livet och resa!. En utlandsresa minst om året ska de bli!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback