Fredag

Ja för 25 min sen vart det fredag och jag har varit kass på att uppdatera men
ska bli som vanligt nu :). Kan berätta att i

Onsdags så efter skolan tog Alice och Lina mig till Mimmi där EMma och hon
hade bakat en tårta till mig, och den var från de tjejerna ink Jempa :D.
vart så glad för en personlig hembakad tårta är ju bäääst :). sen fick jag
en ute kväll med Emelie av dom, alltså de skulle betala för garderob,inträde
osv krogen. Efter att jag tryckt i mig mkt tårta var de dags att åka hem där familjen
väntade och vi käkade middag, tårata (en gång till) och drack lite skumpa.

Juste nu kanske ni undrar varför jag fick en utekväll med Emelie av dom och inte med
dom, det är för de inte fyllt 18 än


Vi 20 tiden började jag göra mig i ordning och någång efter 21 åkte jag in mot stan
för att möta upp Emelie och Johanna. Emelie bjöd mig på grekisk mat i kungshallen
och vi käkade haloumi till förrätt och sen souvlaki, MUMS va gott det var!.
Behöver jag säga att jag kände mig som en färdig göd gris efter allt jag käkat den dagen:P
Sen bar det av mot klubben EGO, men där var de kö så vi orkade inte o gick liten stund
till vi kom till Retro bar(om jag minns rätt) som kändes lite som en sport bar då de fanns
tv skärmar över allt och de visades fortboll, behöver jag säga att 90% av de som  var
där var killar. vi 1 stängde dom och typiski nog var vi alla väldigt trötta då så vi drog hem,
Men fler kvällar blir det ute med Emelie och förhoppningsvis Johanna också:).
Kvällen vart ändå rätt lyckad för jag hade grymt trevlig med tjejerna och de blev mycket
skratt :).

torsdag var jag ledig från skolan, gjorde inte så mkt.

Men nu ska jag kolla färdig på medium och sova, imorrn väntar shopping!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback