Fredag den 13:de


Efter sminkningen, före klippning.

Ush idag vaknade jag kvart i 7 och jag skulle åka hefrån kvart över o jag
var så trött så jag orkade inte stressa så jag skippade engelskan.
Nästa lektion är 4 timmars lång foto.

Men iaf om gårdagen. Jag sminkades av Simona som går på
makeup institute som är Mist stockholms makeup skola :).
först las en daglig makeup o senare en kvälls makeup.
hade bara kvar ögon sminket när jag skulle gå (de kan ni
se på bilderna ovanför)

Sen var det stan med Emma eftersom hon skulle shoppa lite.
hon fick med sig hem fina grejjer bl a en Jeans jacka från gina
som jag också ska köpa ifall den finns kvar då, fast hon köpte
den mörka modellen
och jag ska ju ha den ljusa :).
Hittade även 2 par skor som jag vill ha, en av de var remklack
skorna från scorett för de satt såå damn fint! Nu väntar jag bara
på den 25-27 o se hur mkt jag kommer få råd :).



Sen åkte vi till V o hon klippte mig. Frisyr mässigt syns det inte så mkt
men ca 5 cm gick av på längden, fast jag spara på längden är jag nöjd :)
jag ville ju bara få lite er volym i håret, inte att de skulle synas för mkt.

nu måste jag fixa smink. Peace out!


Update 18:55 .

Fan
typ sveriges största bloggerska Kenza har köpt skorna jag ville ha vilket
betyder att de nog kommer ta slut innan den sista!!!!!!!

fan fan fan, buhu!! men ni håller väl tummarna  för jag ska kunna få dom ändå:) ?


Kommentarer
Postat av: Angelina

åjh skorna är så snygga;) Allt bra idag då?:D

Postat av: Mimmi

svar: haha, aa får hoppas på det :)

2009-02-13 @ 11:10:20
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback