Idol Minne 2008

Jag har varit en idol nörd sen det började för 4 år sen.
Jag var ett stort fan av Darin och såg honom ca 6-8 ggr.
Jag gick aldrig på idol och såg det live eftersom jag bodde i sundsvall
som ligger 4 timmar från sthlm. Men nu när Idol 2008 skulle börja
och jag bodde i stockholm så ville jag gå. Jag fick 2 gratis Entre;er
till första dagen i kval veckan och sen dess vart jag fast. Att se det live
är miljoner gånger bättre än tv. Sen har vi den lilla söta blonda spinkiga
pojken som kom in i audition rummet med sin gitarr (jag älskar gitarr killar)
med sitt långa oborstade hår och sen dess blev han min favorit. Jag vet
att han inte rejerade i alla Teman men Rock och schlager teman, sen sin
audition, låtarna dont look back in anger och when you were young, då
kan man inte säga att han var dålig där för de var han inte. Men iaf här kommer
bilder av mig från idol 2008


Ja, jag var inte så into tjejerna som sjöng utan tog kort på killarna istället.
Sen fick jag ta kort med Anders Bagge som också var en favorit sen början.
Sen ofc Johan som var så söt, jag sa att han skulle vara min favorit genom hela
idol o han ba; åh gumman, så kramade han mig ^^, tur att jag hann träffan han
innan Johanhysterin började. Sötnöten Lina som följde med mig dit vet att vi
(Jag & JP) stog där ett tag tillsammans för min kamera ville inte ta kort:P hahha
.vi kom iaf 15 min innan de skulle stänga
till väntrummet och kön var redan lång och vi skulle få skit dåliga platser så
precis innan de släppte in smög jag och Lina in oss nästan längst fram i kön^^
och vi fick sjukt bra platser brevid juryn :)


Andra gången gick jag med lina igen och denna gång kom vi nog 1-2 timmar
innan de började. och fick rätt bra platser (tl väster om pucken). Nu när fredag
finalerna hade börjat hade också Johan hysterin gjort det och jag fick inte
tag på honom trots att jag faktiskt är duktig på att ta mig fram i trånga ställen
eftersom jag är en kosert veteran :P hahah. Men Lars som också var en favorit fick
jag tag på (han står på pucken och jag nere därför ser bilden lite konstig ut)


Denna gång gick jag dit med S och det var den bästa idol avsnittnet i svensk
idol någonsin!. ALLA briljerade och gav 100%, sen var det ju ett stort + att
den store Desomd child car där som skrivit många låtar jag älskar!. Tog bara kort
på dom och vart också riktigt ledsen den gången för Lars åkte ut :(. Nej jag
grät inte, ellr jo fast inombords.


Denna gång gick jag dit med Emma och S.  Duetterna var bäst resten var
tråkigt. Sen fick jag tag på johan och gav honom de bruna läder armbandet
(som han använde sen, finns på bild!) fick även då en kram av han ^^.
Sen kom jag med i eftersnack i bakgrunden när Katrin intervjuade Johan:).
Synd att Robin E åkte.


Dagen efter att Johan åkte ut drog jag och Alice till Heron city och träffade
de idolerna som hade åkt ut förutom Loulou(som var i argentina för att vara
med i wipeout). Jag tog kort med idolerna, fick allas autografer(gjorde de
bara för att få chans o t akort med Johan) sen en kort på mig o Johan :).
Robin E sa att min Rollingstone tischa va snygg och Johan och Lars instämde :).
Johan sa nått om att jag inte frågade han om jag fick ta kort med honom fast
på ett skämtsamt sätt eftersom jag skynade mig att ta kort för man fick egentligen
inte, då hade jag ju inte tid o fråga:P, men han skojjade ju.
Lars kollade på mig
som om han kände igen mig
, jag lovar att jag inte hittar på eller överdriver,
han gjorde verkligen det men han sa inget.


Jag drog med Alice igen på Idol finalen men vi hade olika platser på
sektion B. Sen skulle vi möta upp varandra under den långa pausen
och medans jag går där o pratar i telefon hör jag skrik och precis förbi mig
går vakter med Johan,Lars och Robin E
!:D. vilken tur jg hade, mest stog jag där
helt förvånad för jag hade ingen aning om att de skulle ta kort tillsammans med fans
för dustin home. Sen bytte bi plats till längst ner på sektion B, sen till A, sen till
A bakom scenen nästan. Väldigt lyckad kväll :D.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vilka fina bilder :D Jag vill också träffa han fler gånger! :D Kram<3

Postat av: Sara

Åh vilka härliga minnen! <3

Underbara Johan, han är ju bra i allt han gör!

Kram :D<3

2009-02-06 @ 10:41:07
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: emma

åååh, nej fy nu är jag super avundsjuk! Johan är ju såå super söööt ! Jag bara längtar tills han skiva kommer ut.. thihi! :) kram<3

2009-02-06 @ 14:49:41
URL: http://missjonsson.blogg.se/
Postat av: bella

Du verkar haft det jättebra gumman! :)

Idol 2008 var det bästa!

2009-02-06 @ 17:09:59
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Miranda

vad bra bilder!!

jag var på första kvalet, soultemat, rocktemat och Finalen :D

2009-02-06 @ 20:41:14
URL: http://mirandaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

hej hej känner du typ Johan??

2009-02-07 @ 15:03:01
URL: http://johansida.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag är avundsjuk , såg han bara på idolfinalen :/

2009-02-09 @ 07:16:15
Postat av: Matilda

Hej! :)

Är det okej om jag lägger upp de här bilderna på bloggen, och länkar till dig? =) Kram.

2009-02-09 @ 12:12:31
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: V I C K Y

Älska Lars <3

Lyx att du fått träffa honom ;)

2009-02-09 @ 12:40:51
URL: http://fredriques.blogg.se/
Postat av: Tess

Nice! Japp rocktemat var verkligen bäst!!!! Och Lars kände säkerligen igen dig!

2009-02-09 @ 18:00:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27759/
Postat av: Tess

Japp kanon dag! Hoppas din har varit bra med! Fin sida förresten!

2009-02-09 @ 18:56:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27759/
Postat av: Gabriella

Owh jag kan inte annat än att hålla med dej om att se allt i verkligheten är så mke bättre, och Johan Palm i verkligeheten!! Pufff dreglar snygg som få<3:D

2009-02-09 @ 22:01:10
Postat av: Jossan

Johan och Lars har varit favoriter hos mig med från början. :-)

2009-02-11 @ 19:05:53
URL: http://rawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback