Lördag


tjoho, lördag var det
o jag vakande inte allt för sent vilket är bra:).
idag ska jag till stan och hjälpa pappa lite, sen är de bara hem  och
trafik plugg för hela slanten! måste måste måste!.

Annars känns det rätt bra, håller på o kollar upp min budget o hur mkt
jag kommer få råd med i slutet av denna månade för mkt ska shoppas.
Fast de dåliga är ju att de svarta remklack skorna från scorett har ju
nu bloggerska Kenza köpt vilket nog kommer betyda att de snart kommer
ta slut :(
, men hoppas de finns kvar till då jag ska köpa dom.

nej måste kolla mail osv. peace out!

Kommentarer
Postat av: bella

Ha en bra dag vännen! :)

Postat av: Natalie

Otroligt fin bild :)

2009-02-14 @ 13:18:17
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback