Voiceless


Ush halsen har inte blivit bättre,
utan nu är den snart borta vilket göra
att jag måste anstränga rösten för att höras när jag pratar.
Ush på mig också till vilken dålig människa jag är för jag har inte pluggat
trafik utan sovit istället, och de senaste dagarna har jag typ inte fått
någonting gjort så ska snart sätta mig i köket och läsa i boken men
behöver lite godis så ska snart ner till affärn och köpa det :), sugen på
malaco truly och marabou mjölkchoklad :D.

hehe måste bara berätta hur ful min älskade kisse såg ut när hon
gjorde en kombo och gäspade och sträckte på sig samtidigt :P.
Hon bågade upp ryggen, streckte ut tungan, bak med öronen och ögonen
pluppade fram hahahha, min kisse då, fast vi människor ser ju inte bättre
ut :P. Nu ska jag ner till affären. Peace Out!

Kommentarer
Postat av: mirre

Hej jag tänker sälja mina vita platåklackskor.

Dom är riktigt fina och jag har bara använt dom 1 gång. dom säljs för 299:-. Storleken är 39 men både 38or och 39or kan ha dom. 9cm hög klack.

Här är en bild:
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps?art=243272

Skriv om du är intresserad och bor i stockholm/stockholms området.

2009-02-18 @ 21:25:22
URL: http://haden.devote.se
Postat av: Sara

Ja, gör det. Jag brukar ta med runt 500 eller mer i lösa pengar. Bara man har koll på dem, BH:n brukar vara en säker plats. Oftast.

Centrum ligger ganska nära. Man kan inte gå dit kanske, men det brukar gå specialbussar rätt ofta! Det finns både öltält och danstält, såååklart! ;)

Hoppas att ni får det superduper, första året är alltid roligast! Hör av dig om du undrar nåt mer, jag svarar så gärna :)

2009-02-18 @ 22:24:03
URL: http://saraasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback