02:00

Nästan alltid när ja kollar på klockan är hon hel, halv eller typ samma siffra ex 13:13, 22:22 osv :P
Kanske för att jag kollar ofta på klockan eller ja vet inte :P.
Imorrn börjar jag kl 08.05 så jag fattar inte vad jag fortfarande gör uppe men det är min
internets fel, den ville inte funka s¨jag har bara suttit o försökt hela tiden o nu vill den funka :P.
Hahha nej men ska bara kolla några grejjer lite snabbt sen sooova :D. imorrn kommer jag
vara en Zombie i skolan :).

På tal om ingenting så spara jag ut mitt hår nu för jag vill ha långt :). Men när jag såg
den här bilden på Kristen Cavallari (hur de nu stavas) vart jag sjukt sugen på kort.
men om ca 1 år kanske då jag ledsnat på mitt hår så kanske ja kör på denna frissa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback